Bra nyheter

Idag har både matte och husse jobbat så Zsandor har haft tråkigt. Efter middagen gick vi en promenad ner till sjön, på vägen gömde vi leksaker, nycklar, godis och annat, tränade några lydnadsövningar och kastade pipisar. Sen satt vi på bryggan ett tag medan Zsandor bet på leksaker i godan ro.

Två bra nyheter har vi också idag, Zsandor har fått en stor kudde av min arbetskamrat Ingrid. Jag stod och övervägde att köpa den då hon generöst nog köpte den åt mig (Zsandor), inte ofta man får såna oväntade gåvor! Behöver väl knappast påpeka att vi är tacksamma både jag och Z...

Den andra nyheten är att vi har en dagmatte på gång uppe i Umeå, hittills verkar allt helt perfekt och jag hoppas vi kan åka upp och hälsa på henne snart. Känns helt fantastiskt bra om det skulle funka!

image209
Här är den snygga kudden, det syns inte riktigt på bilden men den är gigantisk!

image210
Zsandor med leksak på bryggan vid Veckefjärden

Kommentarer
Postat av: Tessan (Pepsis matte)

Vad skönt att dagmatte är på gång!! Jag är SÅÅÅÅ glad för er skull!

2007-08-10 @ 22:53:51
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0