Hästpromenad igen

Idag passade jag på att ta med Zsandor till stallet igen eftersom jag skulle tentaplugga och inte skulle ha tid att gå nån långpromenad med honom annars, och hade lovat att ta hand om Djákni idag eftersom hans ägare är bortrest. Så jag satte koppel på Zsandor och grimma på Djákni och så gick vi ut i skogen. Tyvärr hittar jag inte så bra där än och har inget lokalsinne att skryta med så vi kom lite "vilse" som jag oftast gör på nya ställen, men vi hittade tillbaka till slut, det var ingen större fara men promenaden vart lite längre än tänkt, vi var ute nästan två timmar sammanlagt och jag hade tänkt mig lite drygt en. Men det gör inget, det var underbart väder och vi hade kul alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0