Kall vinterpromenad

116799-26

Idag åkte vi till Gullvik igen med Tessan och Pepsi, skillnaden vad att den här gången var även husse Kristofer med även om han inte var jättepigg pga. ögonproblem. Det var kallt och lite blåsigt men en trevlig promenad ändå med pipleksaker, hundar som inte riktigt ville lyssna alla gånger och förfrusna fingrar. Idag känner jag mig lite piggare, har inte sovit något på eftermiddagen som jag brukar vara tvungen till, förhoppningsvis är jag på bättringsvägen nu när jag väl har tagit mig till läkaren!

Kommentarer
Postat av: Therese

Mina händer har tinat upp nu efter promenaden, men de gjorde ont i kanske 2 timmar från det att jag kom till bilen.. Ska ta andra vantar nästa gång så ni slipper mitt gnäll!!!

2007-02-06 @ 19:58:38
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0