Trist med sjuk matte

Zsandor har haft ganska tråkiga dagar i helgen, igår gick vi ner till sjön och lekte med leksaker på dan, på kvällen hittade vi på lite bus och träning inne. Idag gick vi runt Hörnsjön ett enda varv och kastade lite leksaker och sen har vi haft klomanikyr ordentligt och filat ner klorna så mycket som jag bara orkade.
Det är trist när man är sjuk just för att hunden blir drabbad, visst kan husse gå ut istället för mig men han orkar inte gå så långt och kan inte släppa Zsandor heller. Men men det blir förhoppningsvis bättre om några dagar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Lider med dig. Man får sådana skuldkänslor, bara inte hunden blir smittad. Vinterkräksjukan smittar ju på hundar har jag hört. Och min lille hane har kräkt flera nätter i rad nu. Men bara på natten, mycket lustigt. =)

2007-01-29 @ 19:06:37
URL: http://www.solgudinna.blogg.se
Postat av: Therese

Åh, så du är fortfarande sjuk? Inte roligt alls! Ring om du vill att Zsandor ska få lite bussällskap så hämtar vi honom.

Krya på dig så att vi kan träffas snart! *kram*

2007-01-30 @ 08:11:52
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0