Bebisbesök

Igår var vi på ett oplanerat besök hos Tessan, Örjan, Pepsi och Alva. För Zsandor var det mest jobbigt, han kunde nämligen inte förstå vad Alvabebisen var för något utan betedde sig som om hon var ett litet djur med konstig läte - alltså kunde vi inte låta honom hälsa på henne på nära håll eftersom han var alldeles för uppspelt. Han kan vara så himla våldsam när han är så där stirrig så även om han bara ville nosa och pussa så funkar det inte på en så liten bebis. Han skulle kunna göra henna illa genom att vara för brutal i sitt pussande eller kanske till och med trampa på henne för att han är så hysterisk, så det blir en massa träning och vänjande innan han får nosa första gången. Känns tråkigt, men huvudsaken att Pepsi tagit det så bra med sin nya flockmedlem!

På kvällen igår gick vi till sjön och myste.

image137
Zsandor i sin nya snygga sele! Han ser lite ur som en Iraksoldat men det betyder INTE att vi gillar krig! :-)

image138
Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Selen är SÅÅÅÅ snygg!!! Jag vet att jag sa det flera gånger igår.. men jag tycker verkligen det. Kan inte tänka mig någon sele som skulle passa honom bättre!

2007-06-02 @ 21:11:59
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0