Ögletjärnsberget

Idag var vi med Tessan och Pepsi i Gullvik enligt tradition. Men den här gången gick vi en ny väg, det var nämligen en skoter som varit vänlig nog att köra upp spår åt oss så vi valde att följa den, och då hamnade vi uppe på Ögletjärnsberget. Där har jag inte varit sen i somras, det är alltför jobbigt att gå upp där även om vägen upp är kort. Men nu i snön gick det hur bra som helst. Det var en jättemysig promenad, solen sken och frost gnistrade på träden, det såg ut som ett sagolandskap där vi gick.
Väl uppe på berget så satt vi och solade medan hundarna lekte med pipisar. Trots en relativt kort promenad så hade vovvarna jätteroligt, Zsandor var pigg och leksugen och sprang som en galning även om han inte var så duktig på att lyssna alla gånger.


Såhär bekvämt kan Zsandor sitta i soffan!
116799-34

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej på er.. tjusig bild *ler*. Vet du.. jag blev solbränd idag - jag är helt röd i ansiktet!! Tänk om det skulle vilja omvandlas till lite brunare färg sedan...

2007-03-23 @ 00:02:05
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte
Postat av: Sofie

Ja inte konstigt som solen sken däruppe! Jag har fått lite fräknar faktiskt, det måste betyda att det är vår. :-)
Zsandor solar flera timmar varenda dag men han blir inte brunare för det...

2007-03-23 @ 11:03:20
URL: http://zsandor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0