Favoritleksak

Nu har Zsandor fått några tråkiga dagar eftersom jag har varit helt däckad för förkylningen i helgen. Idag är jag lite piggare så vi åkte ut till skogen i regnet. Men efter en timme var vi genomblöta alla tre (ett tydligt tecken på att jag och Kristofer behöver nya regnkläder till fjällvandringen), och Zsandor ville bara hem.
Efter att ha torkat sig grundligt på mattan var han ännu inte speciellt trött, trots intensivt älgspårande i skogen, utan satte igång att leka med sin favoritleksak, pipmattan han fick av Pepsi och hennes familj i födelsedagspresent.

image86

image87

image88

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh.. lever pipmattan fortfarande? Vad roligt att han gillar den!!!! Och supersnygga bilder var det också!

Vi har lite halvtråkiga dagar här också - jag har drabbats av fruktansvärd trötthet. Jag får passa på att vara ute med Pepsi före lunch för sedan är jag som en trasa som bara vill ligga och vila...

2007-05-15 @ 07:37:16
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte
Postat av: Sofie

Japp den är faktiskt inte skadad alls! Det som är så bra är ju också att när han väl har sönder en pipkudde så finns det 15 kvar! :-)
Usch, har du fått "baksmälla" nu, efter att du mått bra så länge?

2007-05-16 @ 14:19:37
URL: http://zsandor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0