Skeppsmaln

I torsdags var jag och Zsandor ute och gick i bergen lite innan skolan, det är bra tid att börja halv två på eftermiddagen!

image78
Det är så härligt med sommar i skogen!

image79
Zsandor njuter i solen



Igår var vi ute vid Skeppsmalen hela dagen, nu är det dags att börja åka dit oftare för det finns inte många bättre ställen en solig sommardag! Tyvärr var sommaren inte riktigt kommen igår, trots blå himmel så var det kallt och blåsigt, så jag drog på mig ännu en dunderförkylning med svullen hals som straff för att jag inte har vett att hålla mig hemma och vila som jag borde göra lite oftare.
Så idag har Zsandor inte fått göra så mycket, smaka lite macka av spanjorskan, spana på Stumpen och en sväng till Regina´s för att köpa hundmat. Men han är fortfarande helt slut efter igår så han verkar rätt nöjd med att ta det lugnt.

Bilder från igår:
image85

image84

image83

image82
image81

image80

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh vad härligt med Skeppsmalen!! *inspirerad*

Detta med förkylningarna har även jag drabbats av..

2007-05-13 @ 09:46:55
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0