Blåsigt vid Gullvik

Fredag och det var dags att ge sig ut på tur med Tessan, Pepsi och Alva igen. Den här gången följde även husse med vilket såklart var uppskattat.
Som vanligt nuförtiden hade vi tur med vädret idag. Det blåste visserligen ganska mycket, men i Gullviksskogen märktes det knappt. Regnet hann vi också undan med några timmar, på eftermiddagen brakade det lös ordentligt med både regn och hårda vindar.
Idag gick vi hela vägen runt, alltså den väg vi gick hela våren och en stor del av vintern. Den andra vägen över berget får vi vänta med tills det bara är jag och Zsandor (och kanske husse), eller tills Alva är större. Den är nämligen ganska jobbig bitvis, även utan en bebis på magen...

image298
Snygging

image299
Höstidyll...

image300
Fina vovvar i full fart (husse har tagit kortet)

image301
Samma vovvar vägrar titta in i kameran

image302
Kristofer leker med vovvarna vid Ögeltjärn


Kommentarer
Postat av: Tessan

Roligt med alla bilder. Jag måste lära mig att fota fast jag har Alva på magen....

2007-09-14 @ 20:45:15
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0