Gullvik med matte och husse

Idag gjorde vi något så ovanligt som att åka ut till Gullvik utan Tessan & co! Anledningen var att vi bestämt oss för att gå ut nånstans men jag var inte så pigg idag heller så vi tänkte gå nånstans där det är lätt och skönt att gå. På förmiddagen var det regnigt och grått men vi hade sån tur att när vi kom ut till Gullvik kom solen fram och stannade framme ända tills vi kom hem igen, då blev det sämre väder igen.
När vi kom fram till Gullvik satt den förhatliga "Älgjakt pågår"-skylten uppe men vi beslöt oss för att testa ändå.
Vi svängde höger upp mot Bergtjärn och gick den vägen över bergen, som tyvärr inte var så lätt och skön som jag hade för mig, början av den vägen är lätt och jättemysig men "nedstigningen" är värre. Inte blev det bättre av att vi av någon korkad anledning inte tagit med oss nåt att äta(!) och att jag var jättetrött efter ungefär halva tiden.
Men vi hade kul och trevligt ändå, och väl tillbaka i bilen fanns det lite bilgodis att fylla på krafterna med!

image327
Får jag godis nu?

image328
Vill jättegärna ha leksaken på bordet!

image329
Yes! Nu nådde jag!

image330
Den där leksaken ska jag också ha, det blir inga problem!

image331
Men, vad hände?

image332
Nej, jag misslyckades!

image335
Zsandor bokstavligen flyger fram över stock och sten! Kolla hur högt upp han är!

image334
Matte och husse får aldrig nog av att fota mig när jag ser såhär oskyldig och söt ut!


Alla bilder tagna av husse Kristofer med hans nya braiga systemkamera!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sjukt snygga bilder!!!

2007-09-23 @ 08:39:24
URL: http://danstanten.blogg.se/pepsismatte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0