Bloggen 2 år

Igår, den 1 oktober fyllde den här bloggen 2 år!
Såg att inläggen var mer spännande i början, jag skrev mer detaljerat om vad vi gjort och hade mycket mer bilder. Men nåja.
Idag blir det ingen bild, vi var ute i Mycklingsterrängen tre timmar trots duggregn och blåst. Sen har Zsandor fått tillbaka "sin" matta som varit på tvätt, gissa om han blev lycklig! Han har inte kunnat rulla sig på den på flera veckor, så det tog han igen med råge idag!
Tyvärr har han fått tillbaka såret på snoppen som han "brukar" få på hösten, jag tror det var två år sen sist men är inte säker, det kan varit förra året också, ska kolla på bloggen om jag skrivit något om det. Jag har kvar salvan från sist, ska kolla om den fortfarande är brukbar, isåfall blir det tratt för stackers liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0