Varm dag och långpromenad hela familjen

Idag regnade det när jag vaknade. Typiskt, eftersom Zsandor inte fått nån långpromenad på två dagar (spöregn ena dagen, skola andra dagen). Men efter frukost hade vädret ändrat sig drastiskt och solen sken.
Jag och Zsandor hade tänkt gå i skogen, klättra upp på nåt berg, men vi fick kompromissa lite med Kristofer för att få med honom... Så vi gick istället på små stigar i skogen, längs HK-leden en bit och sen via grottan ner till Hamptjärn där vi fikade, innan vi gick hem genom Svedjeholmen. Det blev ingen lång promenad, men vi var ändå ute i tre timmar (på minuten faktiskt!), vi tog det lugnt, njöt av sol och värme och fotade en hel massa, även jag! (se bilder på min "hemsida".)

Fick några lyckade hundmöten också, Zsandor har blivit så duktig, det ger verkligen hopp om framtiden...
Skjutsade husse till jobbet på eftermiddagen och gick en sväng i skogen i Gullänget men det var så lerigt och Zsandor var trött så vi gav upp ganska fort.




Kommentarer
Postat av: Malin B

Höstpromenader är så himla sköna!!!

Vackra foton blir det också.

2008-10-11 @ 21:31:30
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0