Underbar höstdag!

Idag hade jag bestämt att denna lördag skulle vara en "ledig" dag, dvs. inget pluggande. Jag hade också tackat nej till att jobba i helgen pga att jag inte hinner, har en hel del att plugga, men framförallt: hinna med Zsandor, hinna ta det lite lugnt, fixa hemma och vara med Kristofer.

Solen strålade så allt bådade för en lyckad dag i skogen, och det blev det också! Vi gick upp till Vitsjöberget och gick längs bergskammen, fikade vid Hangtjärn och gick så småningom tillbaka till bilen. Det blev en riktig långtur på över fem timmar, men jag tog det ganska lugnt så det kändes liksom inte som att det gick så många timmar.









På kvällen satte matte upp kompostgaller runt vår ca 30 kvadratmeter stora uteplats, så nu kan Zsandor vara där!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Fina Zsandor!

Vad skönt att även kunna vara ute i det fria på hemmaplan.

2008-09-22 @ 09:12:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0