Kvällsbilder

Ännu en underbar vårdag! Jag öppnade till balkongen när jag var hemma på lunch men då var det lite molnigt, lät det stå öppet under eftermiddagen men jag tror inte Zsandor hade varit ute nånting, han låg i sin säng när jag kom hem. Jag tror han måste lära sig att vara där ute även när jag inte är hemma. Efter jobbet satt vi ute på balkongen ett tag och solade som igår, sen gick vi ut ett par timmar. Det var helt underbart vårväder, varmt och soligt. Snön har försvunnit jättemycket de senaste två dagarna så både matte och Zsandor är såklart jätteglada! Vi satt vid sjön och solade en stund, busade med en leksak och bara gick och njöt i solen.








Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilka härliga bilder!

Tyckte speciellt om den översta. Zsandor gjorde sig väldigt bra mot den blåa tonen i bakgrunden. Det är väl skuggig snö på is om jag ser rätt......?



Hoppas ni får en underbar, härlig helg

2009-04-03 @ 09:14:07
URL: http://http:/nillasblogg.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0