Zsandors påsk

På lördagen var vi uppe i skogen, gick en bra bit och hittade en mysig glänta där vi var ganska länge, fyra timmar var vi ute även denna dag och på kvällen gick vi en sväng ner till sjön, men det smällde lite långt bort så Zsandor ville hem igen efter en stund.

Och igår gick vi återigen till naturreservatet, var ute över fyra timmar på dagen och gick en halvtimmes promenad på kvällen nere vid sjön.
Zsandor har även bekantat sig med våra grannhundar, vi har vad jag vet fyra andra hundar i vårt hus (ingen i vår port) och alla är tikar! Zsandor har redan blivit kompis med tre av dem (även om ett av mötena var lite olyckligt i början) och piper nu förväntansfullt när han ser dem. Det blir nog mycket bus framöver!

Varenda dag har det varit sommarvärme och strålande sol, men idag är det sämre väder, molnigt och bara 12 grader varmt. Vi gick en sväng i Ludvika innan Kristofer skulle med tåget hem. Jag funderade på en tur i skogen på eftermiddagen men Zsandor-hunden verkar helt slut så jag kanske låter honom vila idag och kör på imorgon istället, det skulle visst bli fint väder igen imorgon.


Lite bilder från helgen







Kommentarer
Postat av: Jessica (med Ellen)

Hej!

Vilken fin hemsida du skaffat! Var länge sedan jag var inne hos er och kollade, men nu ska jag börja kika in lite oftare. Han är så fin Zsandor :)

Jag har en ny blogg som du gärna får kolla =)

/Jessica i Sundsvall

2009-04-16 @ 14:34:04
URL: http://storpudeln.blogg.se/
Postat av: Jessica & Desti

Vilka härliga bilder! Hade också velat ha en sån fin skogsmiljö att traska i :)

2009-04-16 @ 16:08:28
URL: http://vovve.info/jezzi/
Postat av: Jessica & Ellen

Men oj, bor inte ni i typ ö-vik eller vart var de? :o

2009-04-16 @ 20:57:13
URL: http://storpudeln.blogg.se/
Postat av: Jessica & Ellen

Jaha, då är jag med! Vad ni flyttar runt och har er då :)

Haha jadu på den korta stund vi var där fick man bra många bitmärken både här och där, men fy så söta dom är då..!

2009-04-17 @ 23:18:28
URL: http://storpudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0