Ålsjön

Gårdagen blev också en jättebra dag, på förmiddagen var det strålande solsken och jättevarmt så då höll vi oss hemma på balkongen, Zsandor tyckte mest det var för varmt, han växlade mellan att ligga i skugan och inomhus. På eftermiddagen blev det lite molnigt så då passade det bra med en skogstur, vi åkte till skogen, gick upp till Ålsjön och vek av från vägen in i skogen där vi sedan hittade en mysig plats vid sjön, badade, busade och var där en stund. Efter tre timmar var vi tillbaka vid bilen och Zsandor var väldigt nöjd. Tyvärr blev matte biten av en dum broms, vaknade på natten och hade jättevärk i underarmen och är idag helt svullen och haft ont hela dagen. Är känslig mot insektsbett men såhär illa har det bara blivit av getingar tidigare. Har fått växla mellan hydrokortisonsalva och alsolkompresser, samt tagit en allergitablett jag har utskrivna mot nötallergin. Tyvärr gjorde allergitabletten att jag blev dödstrött och trögtänkt, så jobbet var ingen höjdare. Efter jobbet sov jag nästan en timme och vaknade sedan och kände mig full. Gick ner till sjön en timme med Zsandor, sen orkade jag inte mer.


Söta vovve


Full fart ner mot Ålsjön


Simmar med leksak


Trött vovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0