Djuptjärn

Det blev som jag hoppats, idag kände jag mig mycket bättre och vädret var underbart, växlande molnighet men mest sol och varmt! Förmiddagen tillbringade vi på balkongen, sen på eftermiddagen åkte vi bort till skogen vid Kärrgruvan, vårt nya ställe. Vi gick upp mot Djuptjärnen och vek sedan av från vägen och gick längs en liten liten stig bredvid tjärnen, jag hade kollat in ett ställe där som såg mysigt ut från andra sidan tjärnen, och dit gick vi nu. Det var precis så mysigt som jag trott och vi stannade där ett tag, fikade, solade och lekte. Sen gick vi tillbaka till bilen, inte för att jag ville egentligen men tyckte det var dumt att chansa och anstänga mig för mycket nu när jag kände mig hyfsat pigg för första gången på över två veckor. Vi blev ändå ute i nästan tre timmar så det var inte helt dåligt ändå...






Fått nos på nåt i skogen


Djuptjärnen


Djuptjärnen här också


Njuter i solen




Massor av smultron längs vägen

Kommentarer
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Vad härligt det ser ut!! Skönt att höra att du mår bättre också!

2009-08-02 @ 10:26:57
URL: http://danstanten.blogg.se/alva
Postat av: Daffy

Åh vad jag önskade jag kunde sällskapa er på era mysiga utflykter! :)

2009-08-03 @ 16:26:34
URL: http://daffys.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0