Bara en liten kortis

Har inte tid att skriva så mycket, bara en liten snabb uppdatering. Helgen har varit bra, igår var jag och Zsandor ute ett par timmar i skogen och eftermiddagen ägnades åt träning och klofilning. Jag håller på att lära honom att lägga sig på rygg och det är så kul för jag blir påmind om hur intelligent han är. Han förstod nästan direkt vad jag ville och jag är dessutom imponerad av att han tillåter att jag drar över honom på rygg när han lägger sig på sidan, för han är ju så känslig för sånt.

Idag var vi ute tillsammans med Kristofer som var ledig, vi gick en lugn promenad på ca 2 timmar, det var underbar strålande sol och blå himmel,  men väldigt kallt och blåste rejält på slutet.


Imorgon åker vi hem till mamma och pappa, jag och Zsandor. Jag lovar att skriva mer en annan dag, och läsa era bloggar så fort jag får tid!


Kommentarer
Postat av: Peter

Skönt att höra att ni haft bra väder där. Här har det mest varit mörkt och kallt.

2009-02-01 @ 22:09:46
URL: http://gradualreport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0